32 haftalığım belki son 1 aydır hep artık kızım ne olursun biraz dur diyorum çünkü tekmeleri çok canımı acıtıyor o yüzden bu günlerin degerini bil gece artık oturdum kendisiyle konuştum kızım nolursun uyu kurban olim diyorum çünkü bildiğin yaslanıp vuruyor eşim bile elledi karnımı hak verdi bana, kız uyu kız diyor bebeğe iyice delirdik daha doğmadan böyleyiz
1,512,379 soru
24,668,398 cevap
367,122 kullanıcı