Herkese merhaba 17 haftalik gebeyim.Bugun doktor kontrolüne gittim"normalde bu haftada kalp degerlendirmesi yapmam,kalbinin 4 odacigini görmem lazimdi ama göremedim" dedi doktor ve bir hafta sonra yeniden çağırdı.Ama kalp atışı duyuluyordu. Bu durumdan endislenmeli miyim cok korkuyorum ayni konuda tecrübesi olanlar bilgi verebilir mi lütfen ?
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı