0 oy
387 göst.
11 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (507 puan) sordu

33 haftaligim 3 4 saattir asiri olmamakla birlikte surekli adet sancisi var kasiklarimda arada rahmimdede sanci gibi bisey oluyo normal mi

2 Cevap

0 oy
11 Eylül 2018 (692 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Benimde 33 te başladı doktor normal dedi nst ye aldı çocuk doğum kanalına girmeye başlıyormus onun gibi oluyormus 

11 Eylül 2018 (507 puan) yorumladı
simdi kac haftaliksiniz peki
12 Eylül 2018 (692 puan) yorumladı
35+3 olduk hayırlisıyla hala var ve genelde gece oluyor
12 Eylül 2018 (507 puan) yorumladı
anladim masallah size dun geceden beri hic gecmedi yanliz  sizinde oylemi oluyo baslayonca yoksa cok mu telas yapiyorim
12 Eylül 2018 (692 puan) yorumladı
Artık geçmiyor sürekli adet olacakmisim gibi hissediyorum ama çok panik yapma ilk fırsatta doktoruna hatırlat ona göre nst ye alır ben doktoruma anlattığımda benden önce agri şeklini tarif etti normal artık çocuk doğum kanalına girmeye başlıyor ve vücut ağırlık mekanizması değişiyor agri olması normal dedi tabi bu benim yaşadığım sen mutlaka doktoruna anlat bu durumu
-Reklam-
0 oy
11 Eylül 2018 (897 puan) cevapladı

Benimde 35 haftalıkken oldu canım dr.a gittim normal dedi 


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...