0 oy
457 göst.
9 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (186 puan) sordu
Kizlar ilk cocugumu 2 sene emzirmek nasip oldu cok.sukur insaAlalh Allah bunada nasip.eder ne kadar deneyimli olsamda unutmusum aradan 6.5 sene gecti . Ben ilk.dogdugunda 3 saatte bir alarm kurup gece emziriyordum kendi kalkmiyordu uyuyordu bu dogrumu yanlis mi cevremde arkadaslarla konustugumuzda onlar yok diyor cocuk uyandiginda emziriyorum uyandirmiyorum ne dusunuyorsunuz gerek varmi uyandirmaya ? Anne icin cok.yorucu oluyor ama sarilik olmasim.vs..diye boyle onermislerdi bana
Gebelik haftası 38
Kapatılma nedeni: Sol üst köşeden konu dışı sohbetten sorabilirsiniz

3 Cevap

0 oy
9 Ekim 2020 (2,272 puan) cevapladı
Canım çok araştırdım doğru olan 2-3 saate bir emzirmek uyuyorsa da uyandiracaksin ayak altlarından uyandırabilirsin. Çevreyi boşver sen bol bol emzirmek gerek bir çok hastalığa karşı
9 Ekim 2020 (186 puan) yorumladı
Anladim canim hani bebegin uykusunu bolmeye gerek yok aciksa uyanir aglar gibilerinden dusunuyorlar onlarda..
9 Ekim 2020 (2,272 puan) yorumladı
İşte o yanlış canım . Boşver sen bildiğin gibi yap
9 Ekim 2020 (186 puan) yorumladı
Tamam canim tesekkur ediyorum
-Reklam-
0 oy
9 Ekim 2020 (375 puan) cevapladı
Benm bebegm 11 günlük şuan kendi Kalkmio ben kaldırıyorum 2 saatte 1 emzirmem lazm yoksa şekeri düşermiş  ben ya burnunu hafif sıkıyorum yâda altını açıyorum yokdsa Kalkmio 
9 Ekim 2020 (186 puan) yorumladı
Allah bagislasin bebeginizi bende oyle biliyordum da  acaba dedim yanlismi yapmisim
9 Ekim 2020 (375 puan) yorumladı
Doğru biliyorsun  canm böyle yapmak lazm bizim bebislere  kalsa hep uyucaklar  saol canım amin hepimizn evladını Rabbim bizlere bagslasin
0 oy
9 Ekim 2020 (899 puan) cevapladı
Canım 2 aya yakın öyle emzir sonra da kendi zaten uyku düzeni oluşturuyor kendi uyanıyor tabi fazla saat aralığı olmadan emzirirsin fazla bolmezsin uykusunu

1,512,339 soru

24,667,964 cevap

367,099 kullanıcı

...