0 oy
315 göst.
9 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (384 puan) sordu

Arkadaslar rica etsem anlayan varmı acaba ben ayın 5 de uclu tarama testi verdım ve testleri 15 gun sonra cıkar dedı e nabız dan baktımda sonuclara acaba cıkmıs mı değerler normal yazıyor ama  yinede emin olmak istedim daha doktorun yanına gıtmedım 11 gun sonra cıkacak normalde 

image

Gebelik haftası 19+4
Kapatılma nedeni: Soru tekrarı

1,512,480 soru

24,669,695 cevap

367,190 kullanıcı

...