0 oy
374 göst.
9 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (384 puan) sordu

image

Arkadaslar rica etsem anlayan varmı acaba ben ayın 5 de uclu tarama testi verdım ve testleri 15 gun sonra cıkar dedı e nabız dan baktımda sonuclara acaba cıkmıs mı değerler normal yazıyor ama  yinede emin olmak istedim daha doktorun yanına gıtmedım 11 gun sonra cıkacak normalde 

Gebelik haftası 19+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,473 soru

24,669,587 cevap

367,184 kullanıcı

...