0 oy
485 göst.
8 Ekim 2020 Doğum kategorisinde (11 puan) sordu
39+6 oldum bugün ve son 1 günümüz bebeğim çok baskı cıktı yerini sevdi kuzum galiba benim gibi olan var mı kızlar 
Gebelik haftası 39+6

3 Cevap

0 oy
8 Ekim 2020 (524 puan) cevapladı
sancin bel kasik agrin yokmu? acilman bile?Allah bi avazda kurtarsin  sag salim
8 Ekim 2020 (11 puan) yorumladı
Bem kasık ağrım var sancim da hafif ama suyun gelmeden gelme dediler 1 haftaya kadar gelmezse suni şancı verecekler
8 Ekim 2020 (524 puan) yorumladı
ayni bende de
-Reklam-
0 oy
8 Ekim 2020 misafir cevapladı
39+4 bende de tık yok gelesi yok ikinci hamiligim 
0 oy
9 Ekim 2020 (164 puan) cevapladı
Bende aynıyım canım  39+5 sancım yok karnım da inmedi ne Nisan geldi ne şu ne bı belirti var 41 e kadar yolu varmış beklicez bakalım 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 359 göst.
0 oy
0 cevap 392 göst.
0 oy
4 cevap 795 göst.
19 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Sengul 1986 (26 puan) sordu

1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,393 kullanıcı

...