0 oy
549 göst.
8 Ekim 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (734 puan) sordu

Yaklasik iki haftadır  ishalim var. Saglikocagina gittim toz bir ilac verdi yogurda katip yiyorum 4 gündür ona rağmen sadece biraz azalma gosterdi ama hala ishalim. Hormonal de olabilir bu haftalarda var mi başına gelen hanımlar 

Ferra sanol olmasi lazim kan ilaci beni aşırı kabız yapmıştı. Birakmistim ilaci duzelmistim simdi doktor yeniden baslatti ishal oldum aile hekimi birak ilaci deneyelim dedi 5 gündür icmiyorum ama ayni devam:ninja:

Gebelik haftası 31+1

4 Cevap

0 oy
8 Ekim 2020 (461 puan) cevapladı

Muz haşlanmış patates denediniz mi:angel:

8 Ekim 2020 (734 puan) yorumladı
Denedim ama gecmeyy
8 Ekim 2020 (2 puan) yorumladı
Süt ürünlerini çok tuketiyorsaniz onlar yapabilir bende günde iki bardak süt içiyordum gün içerisinde yoğurt ta yiyordum doktoruma söyledim yediğin birsey yapabilir dedj bende sütü söyledim evet süt ürünleri yapabilir onları biraz azalt eğer geçmezse gelirsin azalttım ve ishalim düzeldi sizde deneyin belki faydası olur
-Reklam-
0 oy
8 Ekim 2020 (734 puan) cevapladı

Hic yaşayan yok mu bu durumu :ermm:

0 oy
8 Ekim 2020 (215 puan) cevapladı
Aman dikkat et.Gebelikte ishalden çok korkarım.O kasılmalar doğumu tetikliyor.Ben ilk hamileliğimde hastanede yatmıştım nerdeyse doğum başlıyordu.
9 Ekim 2020 (734 puan) yorumladı
Kasılmam yok ki sadece ishal
9 Ekim 2020 (215 puan) yorumladı
İshal esnasında rahim ister istemez kasılabilir.Buruntu olur.Ondan bahsediyorum.Tabiki herkesin aynı olmaz sadece yaşadığım için uyarmak istedim.
9 Ekim 2020 (734 puan) yorumladı
Tesekkur ediyorum ama hissetmedim oyle kasılma gibi birsey
0 oy
8 Ekim 2020 (185 puan) cevapladı
İki kasik yoğurda biraz nişasta katıp yiyin hemen etki ediyo . Bende 39. Haftada oldum o şekil geçti 
9 Ekim 2020 (734 puan) yorumladı
Tmm denicem bunu tesekkur ederim

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,108 göst.
0 oy
4 cevap 543 göst.
0 oy
2 cevap 376 göst.

1,512,456 soru

24,669,361 cevap

367,170 kullanıcı

...