Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
37 haftalik adet agrisi gibi bi agri
0
oy
570
göst.
7 Ekim 2020
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Shr46
(
559
puan)
sordu
Kizlar bugun nst ye girdim sancim cikmadi ama boyle karnimin asagisinda adet olcam gib kasiklarimda bi agri var birde yuruyemiyorum boyle agirliktanmidor baskimi yapiyor bebegim anlamadim sizlerde durunlar nasil bu dogum sancisi degildir degilmi 37+1
Gebelik haftası
37+1
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
4 Cevap
0
oy
7 Ekim 2020
Assss
(
497
puan)
cevapladı
Doğum sancisi olabilir uzun sumesine bak baklaim uzun sürerse git cnk sancı kaşık ve bel ağrısından oluyor bebeğin kendini kasmasindan oluyor zaten takip et
7 Ekim 2020
Shr46
(
559
puan)
yorumladı
Bole sanci girip cikmiyor devamli bi agri sizi gibi bebekte toplanmis uykudan uyandim yururken alt tarflariim cok aciyor
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
7 Ekim 2020
Ozkaleman
(
167
puan)
cevapladı
Bende 37+2gunluk oldum cnm gece ufak bı kan gördüm camasirimda bugünde nts ye girdim sancım yok aşağıdan muayne oldum 1cm acilmam varmis bebek agirlastigi için aşağıya basi yapior omdan oluyordur doğumum 27ekim gözüküyor ama bence okadar kalmaz benim kız bebeğinin kilosu nasil
7 Ekim 2020
Shr46
(
559
puan)
yorumladı
19 ekim benim dogumum canim bugun kilosuda 2.950 cikti senin bebisin kilosu nasil
7 Ekim 2020
Ozkaleman
(
167
puan)
yorumladı
Canım benim 3.450 çıktı kilosu fazla bide kafası büyük dedi normal.dogum olurmu bilemiyorum o sebeple
7 Ekim 2020
Shr46
(
559
puan)
yorumladı
Masallah cok guzel cikmis kilosu 27 sine kadar dahada alir sezeryan diyebilrler ozaman
7 Ekim 2020
Ozkaleman
(
167
puan)
yorumladı
Sağlıkla gelsinlerde canım gerisi onemsiz
7 Ekim 2020
Shr46
(
559
puan)
yorumladı
Aynen canim saglikla alalim yavrularimizi kucagimiza insallah
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
7 Ekim 2020
Elfey
(
1,362
puan)
cevapladı
Bnm de oluyr cnm kac gundr adet olackms gbi sancilaniyrm ozellikle gece oluyo ama geciyor sukur 37+6
8 Ekim 2020
Shr46
(
559
puan)
yorumladı
Boyle dizimin arkasidandada agri oluyor sanki cekiliyor diz baglarim sizdede oluyormu
8 Ekim 2020
Elfey
(
1,362
puan)
yorumladı
Kramplarim cogaldi cnm bnmdee kramp sonrasi oluyo agri ama normalde olmuyo
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
8 Ekim 2020
hayat.ben.yavrum
(
344
puan)
cevapladı
Benimde öyle. Dr vücut kendini doğuma hazırlıyor dedi.
Hemşire de bugün Gerçek sancı belden karnına doğru gelen şiddetli sancıdır. Eğer sancılar geçmezse saat tut düzenli olursa Dr a git dedi. Sen mesaj yaz görüş git istersen
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili bir soru bulunamadı
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,538)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,816)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,393)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,854)
Hamilelikte Beslenme
(7,819)
Hamilelikte Güzellik
(2,677)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,775)
Hamilelik Alışveriş
(10,860)
Hamile Kalamama
(16,579)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,228
soru
24,666,599
cevap
367,016
kullanıcı
...