39+1 oldum kasık ağrım vardı ama şuan kasık ağrım çok var uzandığım halde ağrı yapıyor ayağımı uzatırkende sizce yalancı sancı mı yada başka birşey mi nişanım falanda yok zaten bilen yazsın lütfen ilk gebeliğim
1,512,822 soru
24,674,355 cevap
367,446 kullanıcı