Dunden beri bel ağrısı kasık ağrısı çekiyordum bugün geldim doktora ama normal yapamadim korktum açıkçası ve sezeryanla getirdim bebeğimi dünyaya cok şükür iyiyiz mutluyuz darısı tüm anne adaylarının başına insallah
Önemli olan sağlıkla gelmesi Rabbim bizlere de hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin güle güle büyütün canım
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,392 kullanıcı