0 oy
506 göst.
5 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (30 puan) sordu
Kizlar 6+5 hamişim doktorum bana folbiol yazdı sizce bir zararı varmı aranızda kullanan oldumu

7 Cevap

0 oy
5 Ekim 2020 (1,555 puan) cevapladı
Ben 12 haftalik olana kadar ondan kullandim
5 Ekim 2020 (30 puan) yorumladı
Yan etkisi oldumu peki
5 Ekim 2020 (522 puan) yorumladı
Ilk zamanlar cok afedersin kabizlik oldu ama suan bunye alıştı heralde hic bir yan etkisi yok
5 Ekim 2020 (1,555 puan) yorumladı
Benim hamileligim cok sıkıntılı gecti kabizlik mide bulantisi kusma hepsi vardi ama ilactan oldugunu sanmiyorum cunku ilaci biraktiktan sonra ayni sikayetlerim devam etti
-Reklam-
0 oy
5 Ekim 2020 (522 puan) cevapladı
Ben kullanıyorum canim 4 haftamdan itibaren 12 . Haftaya kadar kullan dedi doktorum 
5 Ekim 2020 (30 puan) yorumladı
Anladım cnm saol yorumun. İcin
0 oy
5 Ekim 2020 (438 puan) cevapladı
Ben 11. Hafta bitene kadar kullandim hic bi zarari yok
0 oy
5 Ekim 2020 (346 puan) cevapladı
Ben kullandım ama beni rahatsız etti canım mide bulantısı yaptı 8. Haftada özele gittim doktor değiştirdi hapı rahatladım ondan sonra belki sende yapmaz
0 oy
5 Ekim 2020 (515 puan) cevapladı
Bana sağlık ocağında yazdılar ilk gebeliğimde. Kan verdim sonuç çıkmadan yazdı doktor. Hamileysen 2 günde 1 hamile degilsen günde 1 iç dedi. Daha sonra özele gittim özeldeki doktor dedi bunun dozu çok fazla günlük alman gereken doz 400mg bunda 5gr var 4 e bölüp içmen gerek dedi ilacı değiştirmişti
0 oy
5 Ekim 2020 (40 puan) cevapladı
Ben 3 ay kullandim herhangi bi yan etkisi olmadı
0 oy
5 Ekim 2020 (44 puan) cevapladı
Bnde hamile kalmadan önceden basladm folbiol kullanmaya ama doktora gittigimde folbiol yerine baska folik asit verdi. Folbiol Hamilelerin günlük alması gereken Folik asitin 5 katını içeriyormus. O yüzden bana vifolic vermisti

1,512,191 soru

24,666,100 cevap

366,981 kullanıcı

...