0 oy
877 göst.
3 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
38,+6 teyim ne zaman dogururum ne yapmalıyım suni sancıdan korkuyorum sizin hamileleginiz nasıl gidiyo kızlar 
Gebelik haftası 38+6

7 Cevap

0 oy
3 Ekim 2020 (261 puan) cevapladı
38+4 de ben  oldm bizde bekliyoruz 
3 Ekim 2020 (1 puan) yorumladı
Bende 38+4 um sezaryen günü aldım
4 Ekim 2020 (261 puan) yorumladı
Ben normal olacak bekliyorz
-Reklam-
0 oy
3 Ekim 2020 (215 puan) cevapladı
Ohoo 41+3 oldum. Yürüyüş koşmak rutin temizlik afedersin ama ilişki sıcak duş kalk çömal har şeyi denedum. Gelesi yok. Pazartesi büyük ihtimalle suni sancı verir. Birde ilk gebeliğim.gene  afedersin *** korkusu yaşıyorum. 
0 oy
3 Ekim 2020 (149 puan) cevapladı
Cnm ne yapsan boş o zamanını bkliypr bn herşey yaptım 40+2 de dpgurdum görümcem 3 km yürürdü hergün hurma yerdi 42 haftada suni sancı verdiler açılma olmadı sezeryana aldılar
0 oy
3 Ekim 2020 (3 puan) cevapladı
Sakın suni sancı herkes de aynı etkiyi vermiyor ben öldüm geldim 2

 Doğumum normaldi korkudan evde bekledim çok şükür normal sancıyla oldu size tavsiyem zaman geçti diye bunu denemeyin Dr önerditse başka Dr a gidin baştan beri beni takip etti o Dr um benim diye düşün meyin  
0 oy
3 Ekim 2020 (3 puan) cevapladı
Sakın!!! suni sancı herkes de aynı etkiyi vermiyor ben öldüm geldim ilk doğumumda.....2. Doğumum normaldi korkudan evde bekledim çok şükür normal sancıyla oldu size tavsiyem zaman geçti diye bunu denemeyin Dr önerdiyse başka Dr a gidin baştan beri beni takip etti o Dr um benim diye düşün meyin  
0 oy
3 Ekim 2020 (3 puan) cevapladı
Sakın!!! suni sancı herkes de aynı etkiyi vermiyor ben öldüm geldim ilk doğumumda.....2. Doğumum normaldi korkudan evde bekledim çok şükür normal sancıyla oldu size tavsiyem zaman geçti diye bunu denemeyin Dr önerdiyse başka Dr a gidin. Baştan beri beni takip etti o Dr um benim diye düşünmeyin  
0 oy
3 Ekim 2020 (113 puan) cevapladı

Ayniyiz bende 38+6 oldum gelsin istiyorum bi an once ama gelesi yok galiba bugun temizlik yaptim sirf acilmaya yardimci olur diye ama kendime yaptim hatayi belimin agrisindan yatamiyorum bile ;)

4 Ekim 2020 (113 puan) yorumladı
Benim normalde yoktu temizlikten sonra basladi canm ama fenayim
4 Ekim 2020 misafir yorumladı
Sancında başlarsa takip et canım sancı sıklığını hayırlısıyla kucagımıza alırız inşallah
4 Ekim 2020 (113 puan) yorumladı
Insallah canm allah herkesi bi avazda kurtarsin :) sancida deil bu agri bel boslugumda agri senindemi ayni acaba yoksa sanci gibimi
4 Ekim 2020 misafir yorumladı
Amin canım benimde aynı bazen kasıklarıma vuruyor benim agrım
4 Ekim 2020 (113 puan) yorumladı
Benimde oyle kasiklara geliyo agri hayirlisi bakalim gelcekler herturlu

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 134 göst.
11 Ağustos 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sultanhnm (540 puan) sordu
+1 oy
11 cevap 977 göst.
0 oy
3 cevap 364 göst.
13 Aralık 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Nida2327 (1 puan) sordu

1,512,285 soru

24,667,150 cevap

367,050 kullanıcı

...