Bende de öyleydi bazen ağrı oluyordu bazende idrar torbama vuruyordu çok kötü oluyordum bebek tersmiş diye öyleymiş 30 haftada başaşağı oldu şükür düzeldi şimdi de kaburgalarımı mahvediyor eğilemiyorum batıyor
1,512,202 soru
24,666,204 cevap
366,988 kullanıcı