0 oy
384 göst.
1 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (875 puan) sordu
Kizlar 36+1 haftalik hamileyim. 19 haftadan beri serklajliyim. Bugun cok agrim oldu yuruyemedim. Suan bile ara ara agrilarim var adet ağrısı  gaz agrisi gibi dikisliyken normal dogum olabilir mi bilgisi olan var mi

1 cevap

0 oy
2 Ekim 2020 (702 puan) cevapladı
Normal dogumdada adet agrısyla baslıyo hemen doktra git cnm bekleme ztn 36hafta normal kabul ediliyo
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...