0 oy
559 göst.
30 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (34 puan) sordu
Kızlar en Son 2 eylülde kontrole gitmiştim şimdi 38 haftalığım bidaha kontrole gidiyim mi Acaba 
Gebelik haftası 38+4

3 Cevap

0 oy
30 Eylül 2020 (1,258 puan) cevapladı
Gitmen lazm ben 2 haftada bir gidyorum 
30 Eylül 2020 (34 puan) yorumladı
Anldimm canım saol
30 Eylül 2020 (1,258 puan) yorumladı
Rica ederm ihmal etme git
2 Eylül 2021 (154 puan) yorumladı
Kaç haftalık sın
-Reklam-
0 oy
30 Eylül 2020 (443 puan) cevapladı
Git tabiki son haftaların bebeğin durumunu öğren normalde seni 2 veya 3 hafta içinde çağırmaları lazımdı son ayda
30 Eylül 2020 (34 puan) yorumladı
Hiç cagirmadilar canım saol
0 oy
30 Eylül 2020 (923 puan) cevapladı
Senin iki haftada bi gitmen gerekir canim git son zamanlar suyu falan cok önemli kilosu dogum nasil olacak gitmen lazim  
30 Eylül 2020 (34 puan) yorumladı
Tmm teşekkürler canım

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 742 göst.
2 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zambak_34 (85 puan) sordu
0 oy
4 cevap 416 göst.
0 oy
3 cevap 385 göst.
16 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde Nalan DURAN (7 puan) sordu
0 oy
3 cevap 481 göst.

1,512,405 soru

24,668,727 cevap

367,145 kullanıcı

...