0 oy
376 göst.
29 Eylül 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (101 puan) sordu
Ya ben çok üşüyorum kızlar sizce normal mi yani havalarda döndü ya biraz geceleri klima açmıyorum ama vantilatör ile bile üşüyorum. Normal mi sizce bu sizde üşüme oluyo mu 
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalı

2 Cevap

0 oy
29 Eylül 2020 (2,131 puan) cevapladı
Bende çok üşüyorum normalde hiç üşüyen bı insan değildim ayaklarimi ve kollarımı zor istiyorum bu mevsimde çorap üstüne patik giyiyorum öyle anlatayim
29 Eylül 2020 (36 puan) yorumladı
Benim de ayaklarım çok üşüyor. Normal mi acaba. Etrafımdan hiç duymadım ayak üşümesi
29 Eylül 2020 (2,131 puan) yorumladı
Bende burdan okudum hep
-Reklam-
0 oy
29 Eylül 2020 (149 puan) cevapladı
Ben bir an üşüyorum sonra bir an da sıcak basıyor. Bende de ikisi var. 5 dakikam 5 dakika mı tutmuyor resmen 
29 Eylül 2020 (2 puan) yorumladı
Ya bende öyleyim
29 Eylül 2020 (149 puan) yorumladı
Hamilelikten diyorlar banada ama bir çözüm demiyorlar :(

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 379 göst.
0 oy
1 cevap 243 göst.
0 oy
0 cevap 256 göst.
28 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gulaybadekerem (271 puan) sordu

1,512,440 soru

24,669,183 cevap

367,162 kullanıcı

...