0 oy
314 göst.
28 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (116 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar aranızda Covid 19 geçiren var mı belirtisi neler?Eşimde pozitif çıktı burun akıntısı ve boğaz ağrısının dışında bişey yok şükür şuan karantinadayız.Odaları ayırdık evde maskesiz dolanmıyorum.Sürekli elimi yıkıyorum beslenmemize dikkat ediyorum.Benim ki negatif çıktı ama birkaç gündür boğazımda bir kuruluk var yutkunduğumda kulaklarımda ağrı ve çıtırtılar oluyor çarşamba günü de tetanoz olmuştum onun yan etkisi mi acaba bilemedim bilgisi olan var mı tekrar gidip test mi yaptırmalıyım?
Gebelik haftası 23+4

1 cevap

0 oy
28 Eylül 2020 (4,684 puan) cevapladı
Tekrar test yaptır bence
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 435 göst.
0 oy
4 cevap 474 göst.
0 oy
2 cevap 405 göst.

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...