0 oy
527 göst.
27 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (524 puan) sordu
Kızlar ne zaman bilerik başı aşagı dogru olmaslnı? Aşağda oksa o zamaan  gobekden cikmazmi başı?
Gebelik haftası 36

2 Cevap

0 oy
27 Eylül 2020 (985 puan) cevapladı
Göbekten başı nasıl çıksın?
27 Eylül 2020 (524 puan) yorumladı
Yani hareketi
27 Eylül 2020 (985 puan) yorumladı
Yok canım ellerinin ve ayaklarının hareketini görebilirsin başını imkansız
27 Eylül 2020 (524 puan) yorumladı
Bende oyle zann ediuorumki kafasi bası)
-Reklam-
0 oy
27 Eylül 2020 (759 puan) cevapladı
Benimki doğum anında indi.40+6da.doguma gittim.suyum gelimceye kadar başı yukardaydi bebeyin
27 Eylül 2020 (759 puan) yorumladı
Biy Azerisen) Binəqədi A.Melikova adına 6 saylı xestexana.
27 Eylül 2020 (524 puan) yorumladı
Bəli))sag salamat insallah .
27 Eylül 2020 (759 puan) yorumladı
Çoxsağol.sende inseaallah.sen beş harda dogacaqsan?
27 Eylül 2020 (524 puan) yorumladı
German da insallah
27 Eylül 2020 (759 puan) yorumladı
İnseAllah sağ salamat balana qovusarsan

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 652 göst.
0 oy
4 cevap 367 göst.
20 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde Umrnyldrmm (1 puan) sordu
0 oy
5 cevap 462 göst.
0 oy
2 cevap 324 göst.

1,512,473 soru

24,669,587 cevap

367,184 kullanıcı

...