0 oy
1,801 göst.
26 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (36 puan) sordu

Ben okb hastasiyim.bir cok derde sifa oldugu belirtilen bir dua buldum ve sizinle de paylasmak istedim.TAHMIDIYE duasi.Icerisinde ayet vardir abdestsiz okumayalim

image

image

image

image

image

image

image

image

Gebelik haftası 4+2

1 cevap

0 oy
26 Eylül 2020 (4 puan) cevapladı
Dursun ali erzincanlı inşirah duası okadar güzel ve huzur vericiki dinlemenizi tavsiye ederim. 
26 Eylül 2020 (301 puan) yorumladı
Sağol kuzum eses aldım okuycam hergun bendede aksiyite panik atak var
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 264 göst.
0 oy
27 cevap 2,053 göst.
0 oy
6 cevap 649 göst.
0 oy
4 cevap 517 göst.
3 Ekim 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Mevanur09 (165 puan) sordu

1,512,389 soru

24,668,496 cevap

367,127 kullanıcı

...