0 oy
397 göst.
25 Eylül 2020 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (265 puan) sordu
Kizlar sutyen nasil kullaniorsunz ben 85 takardım suan 85 oldu gouslerim alt camSirida esnek penye tarzı aliorum ama sutyen nasil tavsiye edersiniz bana gouslerm cok sis 
Gebelik haftası 19 +4

1 cevap

0 oy
25 Eylül 2020 (373 puan) cevapladı
Brn 9 aydır takmıyorum canım ona göre belli etmeyen bol kıyafetler giyiyorum ama kesinlikle takamıyorum 
25 Eylül 2020 (373 puan) yorumladı
Valla canım brn bol bol giyiniyorum belli bilr olmuyor 38. Haftama girdim kendimi zor taşıyorum bide o iyice sıkıntı yapıo bende
25 Eylül 2020 (667 puan) yorumladı
Aa Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benim daha 3 aylık ona rağmen takamıyorum çünkü göğüslerim çok şiş
25 Eylül 2020 (261 puan) yorumladı
1 2 beden büyük al rahat edersin
25 Eylül 2020 (373 puan) yorumladı
Kış geldi zaten kalın kalın giyiniyoruz valla hiç dert etmiom ben kendime yok sarkar yok çatlar  mutluluga giden her yol mübahtır :)))
25 Eylül 2020 (667 puan) yorumladı
Aynen valla kış geliyor O yüzden rahatım bende bide artık büyük beden alicam tabi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 301 göst.
0 oy
3 cevap 243 göst.
5 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde Mlkygz (61 puan) sordu
0 oy
6 cevap 365 göst.
3 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde gnmervee (42 puan) sordu
0 oy
29 cevap 2,609 göst.
22 Mart 2024 Doğum kategorisinde Yrdsn (254 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,334 cevap

367,397 kullanıcı

...