0 oy
1,145 göst.
24 Eylül 2020 Doğum kategorisinde (278 puan) sordu
37 haftalik oldum ve acayip sekilde korkuyorum uyuyamiyirum psikolojim acayip bozuldu ne yapabilirim nasil atlatirim bu durumu her an aklimda cok az kaldi doğuma:(
Gebelik haftası 37

15 Cevap

+1 oy
24 Eylül 2020 (473 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Canım o sancı emin ol çekilmeyecek bir sancı değil :) ben hem normal doğum sancısı çektim hemde sonunda sezaryan oldum ama benimki mecburiyettendi 10 saat daha olsa yine çekerdim o sanciyi emin ol :) korkms doğuma giderken inşirah süresini oku bol bol 
24 Eylül 2020 (278 puan) yorumladı
Insallah okurum tesekkur ederim ben sancıdan cok çatala gecinceki zamandan korkuyorum yani alttan acisini anliyacakmiyim dikisi anlayacakmiyim oyy oyy ne yasiyacam ağlayıp duruyom bu ara Allah yardimcimiz olsun insallah
24 Eylül 2020 (473 puan) yorumladı
Canım iğne vuruyorlar dikişi hissetmiyosun nefes hareketleri çalış çok ihtiyacın olacak ve seni rahatlatacak ömürlük bir sancı değil rabbim evlat acısı vermesin
-Reklam-
+1 oy
24 Eylül 2020 (155 puan) cevapladı
Başıma kötü bişey geldğinde Her zamn şöyle düşünrm 

Daha kötüsü olablirdi insanlar ne acılr çekiyolr nelern mücadelsni veriyolr ben bunu mu atlatamıcm derm bi özgüvn gelr toplarım kendmi çnkü düşersm yine kendm kalkıcm blirm
0 oy
24 Eylül 2020 (68 puan) cevapladı
Sakin ol bebisi düşün :)))
24 Eylül 2020 (278 puan) yorumladı
Düşünüyorum ve cokta merak ediyorum ama elimde degil içim daraliyo resmen korkudan Allah yardimcimiz olsun insallah
24 Eylül 2020 (68 puan) yorumladı
Kız sakin ol hersey yolunda gidecek evham yapma :)))
0 oy
24 Eylül 2020 misafir cevapladı
Bebegim inşallah dönerde bende normal dogum yaparim ben normal dogumdan hiç korkmuyorum aksine sezeryandan korkuyorum. Düşünmeyin akişina birakin herşeyi. Allah gönlünüze göre versin
0 oy
24 Eylül 2020 (106 puan) cevapladı
panikleme. nişanim gelene kadar  hic takmadim. son zamanima kadar gezdim.komsularim yolda dogurucan dediler artik o kadar gezdimki o piskolojiye girme.rahat dusun biraz.nisanim gelince kaygi basladi bende 28 saat evde cektim sanciyi kurban bayraminda arefe aksami hastaneye gittim acilde 2cmdi acilmam yukari yatisim verilip giyinene kadar 4cm oldu surekli yoklamalari kotu sadece.10 dkkda bir bazende ust uste.igneyi hissettim ama acidan takmiyo insan diş ignesi gibi .dediklerini yapinca oluyo gercekten benimkiler cok iyiydi devlet olmasina ragmen. dogum yapinca rahatladim ben sende oyle olursun belkide dikişsiz olur kuş gibi oldum bbegi yanimda gorunce dikislerde pek acitmiyo adet agirisi gibi oluyo hafifliyo insan serumda taklinca bsyin kalmiyo korkma

21.30 da yatisim verildi arefe gunu 01.05 de dogum yaptim bebekle birlikte bayrama girdik bayram sekerim oldu .sakın korkma dediklerini yap .kafani rahat tut gez toz dusunme ben oyleydim haftanin 4 gunu disardaydim
0 oy
24 Eylül 2020 (1,258 puan) cevapladı
Her dogum zor anne olmak kolay degil o korku bebek dunyaya gelene kadr oluyo sonra sanki o agriyo o sancıyı çekmemiş gbi olup tekrar cocuk oluyo böyle düşün kendini motive et ben öyle yapıyorum 3cu sezeryan olcam baglatcam kendmi cocuklarm kardesini bekliyor babasi ism dusmuyo beni böyle motive ediyorlar korkma sağ salim cikican bebekle ordan diyorlar 
0 oy
24 Eylül 2020 misafir cevapladı
Ben internette çok güzel ve pozitif normal doğum hikayeleri okuyorum. Kendimi inanılmaz iyi ve güçlü hissettiriyor. Bence sende böyle güzel doğum hikayelerini okuyabilirsin. Daha dün youtube da gördüm 10 dk da doğurdum diye bir video vardı. Yani hep pozitif yaklaş canım. Asla asla asla aklına olumsuz birşey getirip moralini bozma. Dediğim gibi bakış açını değiştirecek şeyler yaparsan ruh halinde değişecektir. Allah sağlıkla nese içinde kucağına almayı nasip etsin ❤❤
0 oy
24 Eylül 2020 (1,654 puan) cevapladı
Sancı başladıktan sonraki süreçte düşünme fırsatın olmuyor inan . Doğum anı zaten acıya falan çok odaklanamiyorsun tabi ki zor bir acı ama.hersey kendiliğinden gelişiyor sanki sennhic düşünme
0 oy
24 Eylül 2020 (79 puan) cevapladı
bn üç norml doğum yaptım korkmanıza gerek yok vnce sonnda bebeğinizi kucağınıza alacksnz onu düşünün 
0 oy
24 Eylül 2020 (56 puan) cevapladı
Bende senin.gibiydim su an 39 haftaya girdim korkum bur anda gecti rabbim muhakkak yardımcı oluyor kapılar açıyor sadece çok.Çok.dua et bakiyorum herkes doğuruyor o yüzden kendimi.motive ettim bend3 yaparim yapabilirim o kadar güçsüz ve zayıf olamam diyorum.
0 oy
24 Eylül 2020 (269 puan) cevapladı
Canm ayrntılara hic taklma senn yapcagn sadece sancıya dayanmak .. catala ckmak alttan muayene dikis bunlarn hic birini hissetmiyorsn bile o an :) ayrntilar teferruad tek yapcagn sancyla bas etmek ..dogum anıni dusunup cok zor gibi gelior insana ama 2.bebegin benm inan hic o ana ait kotu bi duygu yok en muhtesem an :) o andan snra agri sizi bitiyor ztn :) 
0 oy
24 Eylül 2020 (3 puan) cevapladı
Ilk cocugumu normal dunyaya getirdim. Sancidan korkmuyorsun bebegin cikisindan hic korkma afedersjn buyuk wc yapar gibi hir his asla aci hissetmiyorsun bile yani nasil doguyo anlamiyosun cok degisik :)) ikinci dogumum sezeryan ve dikis acisi az sancisi daha beterdi bende simdi 3. Gebeligim ins normal yaparim yine
0 oy
24 Eylül 2020 (2 puan) cevapladı

Benim bu ikinci doğumum ama kolay yani ilk doğum normalde zor olur çok rahat heleki bebeğiniz kız ise rahat olabilirsiniz 


0 oy
24 Eylül 2020 (464 puan) cevapladı
Oyle dusunme ya sanci cekerken sunu dusun bitecek az kaldi bunun sonu var bebegine kavusmayi dusun gecici yani...Kendini sakinlestirmen lazim aksine dolduruyorsun kendini demekki....Dua et bu cumleleri dusun gecici bi sanci.Allahim geceyi sabah edemeyen agridan sancidan kivranan hastalara sifa versin onlarin yerinde olsaydin ne yapacaktin.Dogum aninin tadini cikarmaya bak tatlim.Ilk dogumdan sonrasi daha da kisa suruyor hem sakinlestir kendini
0 oy
24 Eylül 2020 (471 puan) cevapladı
Canım buna ebe olarak cevap vermek istiyorum şuan gebeliğin çok başındayım çünkü dua et bol bol önce açılman olsun açılması önce olan annelerin sancı çekme süresi daha kısa çünkü evet endişeni korkunu anlıyorum ama bebeğin yerleştikten sonra hissettiğin ağrı 5 dk yı geçmeyecek ve kesi olmadan önce de uyuşturuluyor bebeğinin ağlama sesini duymanla da acı bitiyor Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bol bol yürüyüş merdiven inip çıkmanı öneririm açıklık başladıktan sonra artması için bu söylenenler doğumunu başlatmaz ama doğum başladıktan sonra daha rahatilerlemesini sağlar 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 661 göst.
25 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nisa derin (51 puan) sordu
0 oy
5 cevap 340 göst.
0 oy
4 cevap 522 göst.
6 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Edasuu (95 puan) sordu

1,512,746 soru

24,673,307 cevap

367,390 kullanıcı

...