0 oy
421 göst.
22 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (144 puan) sordu

image

Mrb  kizlar ben geçen cuma kontrole gittim 7+3 haftalıkken  iki kese göründü birinde bebek var kalp atışınıda duyduk ama diğer kesede bebek yok doktor haftaya tekrar gel dedi bana yüksel ihtimal ikiz dedi peki neden görünmedi acaba bebek endişedeyim ya

Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalı

1 cevap

0 oy
22 Eylül 2020 (1,743 puan) cevapladı
Net bilgim yok mantık yürütüyorum canım ikizlerden biri zaten daha iri okuyor ya anne karnında belki görünmeyen  daha geç gelisiyordur 
22 Eylül 2020 (144 puan) yorumladı
Bende ilk böyle düşündüm canim olabilir dimi yani bebeğin oluşma ihtimali var diyosun  inşaAllah öyledir ya
22 Eylül 2020 (1,743 puan) yorumladı
Bence öyle canım inşallahta öyledir Allahın izniyle
22 Eylül 2020 (144 puan) yorumladı
İnşaAllah canım benim sağol yardımın için
22 Eylül 2020 (1,743 puan) yorumladı
Ne demek canım inşallah güzel haberler alırsın
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 306 göst.
0 oy
8 cevap 696 göst.
0 oy
1 cevap 206 göst.
0 oy
4 cevap 436 göst.
30 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Milena07 (28 puan) sordu

1,512,531 soru

24,670,421 cevap

367,221 kullanıcı

...