Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Sizler özelde mi muayene oldunuz devlet Hastanesi'nde mi ?
0
oy
696
göst.
22 Eylül 2020
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Aslı.
(
88
puan)
sordu
Kizlar merhaba 11 haftalık gebeyim başından beri özel doktora gittim biraz sağlık sorunlarım olduğundan dolayi. Devlete hiç gitmedim bir sorun olur mu yani ilerde devlette doğum yapmam gerekirse sıkıntı yaratırlar mi biz bakamayiz başından beri ilgilenen doktorun baksın gibi gibi..
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
7 Cevap
+1
oy
22 Eylül 2020
Fyzshn
(
1,795
puan)
cevapladı
Sakarya kadın doğumda şöyle birmşey var. Dopuma kadar muhakkak bir kere muayene olmanmlazım.kaydın olursa gittiğinde dopuma kabul ediyolardı. Sen arada gidip muayene ol. Zaten birden fazla dr a da görünmek iyi olabiliyor.
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
22 Eylül 2020
Sdglr
(
91
puan)
cevapladı
Hayır canım öyle şey olur mu istediğin zaman istediğin doktora gidebilirsin
22 Eylül 2020
Aslı.
(
88
puan)
yorumladı
Sevindim buna canım birkaç kisiden öyle duymuştum da :/
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
22 Eylül 2020
Hamis hanm
(
243
puan)
cevapladı
Ben hem devlete hemde ozele gidiyorum kontrol icin nasip olursa devlette dogurucam ama olurda bi sıkıntı cikarsa takipli oldugum ozel hastaneye gidicem
22 Eylül 2020
Aslı.
(
88
puan)
yorumladı
En mantıklısı böyle aslında
22 Eylül 2020
Hamis hanm
(
243
puan)
yorumladı
Birde pandemi var ne olur ne olmaz insan korkuyo
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
22 Eylül 2020
AnneKalbi3
(
748
puan)
cevapladı
Hayır canım istediğin zaman devlete dönebilirsin bakıyo doktorlar. Bende özele gittim bi kaç kez sonra devlete döndüm devletteki doktorumdan daha çok memnun kaldım.
22 Eylül 2020
Aslı.
(
88
puan)
yorumladı
Sağol cnmm bende özele gidiyorum şuan ama belki sonlara doğru devlete giderim çünkü
gittigim doktorun doğumm ücreti çok pahalı :/
22 Eylül 2020
AnneKalbi3
(
748
puan)
yorumladı
Evet pahalı gerçekten imkanı olan var olamayan var sağlıkla alalımda kucağımıza yavrularımızı özel, devlet farketmez hepsi aynı işi yapıyo sonuçta
22 Eylül 2020
Aslı.
(
88
puan)
yorumladı
Aynen öyle cnm yeterki sağlıkla alalım kucağımıza hiç fark etmez
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
22 Eylül 2020
Annebalı
(
148
puan)
cevapladı
Bu durum halamın başına gelmisti. Özele gidiyordu kontrole sonra haftası biraz ilerlemiş mecbura kalmış devlet hastanesi yakın diye devlete gitmiş. Girince doktor da demiş şimdiye kadar kaç kere geldin buraya nereye gittiysen oraya git falan diye. Halam da demiş bu benim tercihim ve hakkım nereye istersen oraya giderim ben de bu ülkenin vatandaşıyım bakmak zorundasınız diye doktor da öyle deyince bakmış muayene etmiş. Kimisi bakıyor kimsi bakmıyor işte. Ben de özele giriyorum acil bişey olsa devlete gitsem aynı şeyi söylerler diye korkuyorum açıkçası.
22 Eylül 2020
Aslı.
(
88
puan)
yorumladı
İşte bende bunu anlatmak istemiştim inşallah başımıza gelmez ama en iyisi devlete de kayıt açtırmak arada oraya da gitmek mantıklı ben öyle yapmayı düşünüyorum
22 Eylül 2020
Annebalı
(
148
puan)
yorumladı
İnşallah gerek kalmaz da mecburen gitmeyiz inşallah sağlıkla gelsin bebişlerimiz.
22 Eylül 2020
Aslı.
(
88
puan)
yorumladı
İnşallah cnm benm
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
22 Eylül 2020
Leyla merzifonluoglu
(
65
puan)
cevapladı
Daha başındasın kayıtını yaptırda yine gitmzsen gitme bende senin gibi özele gittim devlette hala kayıtım yok 26 haftaya girdik inan bende çekinyrm nerdeydn bugüne kadar diyecek ler diye aslnda şu dönmde daha mantklı devlete sadce dogum için gitmek
22 Eylül 2020
Aslı.
(
88
puan)
yorumladı
Aynen canm öyle yapcam bakalım bence sende yap geç kalmış sayilmazsin
22 Eylül 2020
Leyla merzifonluoglu
(
65
puan)
yorumladı
Gidecm zaten bugünlerde çok uzak oldugu için tek başıma dolmşla gidemedim özel yakındı hep oraya gittm
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
22 Eylül 2020
Kubos kubos03
(
286
puan)
cevapladı
Yapiolar canijm takibin nerryse orda yap diolar ya
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
26
cevap
1,235
göst.
5 ayda 4 kilo fazlami kizlar sizler kacar kilo oldunuz
1 Nisan 2024
Hamilelikte Anne Sağlığı
kategorisinde
Hasanhatice
(
268
puan)
sordu
gebelik-anne
kilo
0
oy
31
cevap
4,920
göst.
Kizlar çok özür dileyerek sorucam ama 12+3 oldum esimle birliktelik yasamiyorum sizler kacinci haftada birlkte oldunuz
22 Mart 2022
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Kardelen igrek
(
360
puan)
sordu
ilk-gebelik
0
oy
7
cevap
479
göst.
Özelde normal doğum yapanlar ne zaman taburcu oldunuz?
25 Aralık 2022
Doğum
kategorisinde
Daisyyy
(
91
puan)
sordu
0
oy
2
cevap
231
göst.
Sezeryan olan anneler özelde korona testi oldunuz mu
24 Kasım 2022
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Pnr_hlk
(
113
puan)
sordu
özel-hastane
dogum-yaklasirken
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,562)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,999)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,416)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,888)
Hamilelikte Beslenme
(7,823)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,789)
Hamilelik Alışveriş
(10,862)
Hamile Kalamama
(16,584)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,781
soru
24,673,712
cevap
367,414
kullanıcı
...