Ben kullandım zararı olduğunu sadece kalcam çok ağrıyordu oda çok normaldi sürekli sol tarafıma yatıyordum iğneyi de soldan yaptırıyorum ben 2 ay kullandım şu an devam edecek mi belli değil ama sola yatıyorsanız sağdan yaptırın geçmiş olsun
1,512,198 soru
24,666,164 cevap
366,986 kullanıcı