Canım günde 5i bulduğu oluyor gece başladığında 2 saat sürdüğünü biliyorum. Dr emme alıştırması yapıyor demişti . İnternette okumuştum birde anne karnında çok hıçkıran bebekler doğunca genelde iştahlı oluyormuş..bakalım doğunca göreceğiz
1,512,317 soru
24,667,660 cevap
367,075 kullanıcı