Canım günde 5i bulduğu oluyor gece başladığında 2 saat sürdüğünü biliyorum. Dr emme alıştırması yapıyor demişti . İnternette okumuştum birde anne karnında çok hıçkıran bebekler doğunca genelde iştahlı oluyormuş..bakalım doğunca göreceğiz
1,512,333 soru
24,667,886 cevap
367,091 kullanıcı