0 oy
680 göst.
17 Eylül 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (11 puan) sordu
Kızlar iyot eksikliğinden dolayı jodid verildi ama bulamıyorum kullanan ya da muadilini kullanan var mı 

1 cevap

0 oy
22 Eylül 2020 (867 puan) cevapladı
İyot eksikliği dediğin tiroidin az çalışması mı
22 Eylül 2020 (11 puan) yorumladı
Tsh ım normal o yüzden nasıl adlandırıyorlar bilmiyorum idrar da iyot a bakıldı ve eksik denildi
23 Eylül 2020 (867 puan) yorumladı
Anladım onunla ilgili bilgim yok tiroid olsaydı ilaç vs kullanıyorum bilgi verip yardımcı olabilirim diye yazmıştım inşAllah bu sıkıntın da geçer
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 256 göst.
0 oy
0 cevap 132 göst.
0 oy
1 cevap 342 göst.
0 oy
1 cevap 296 göst.
10 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Semosbirinci (8 puan) sordu

1,512,276 soru

24,667,009 cevap

367,046 kullanıcı

...