0 oy
524 göst.
15 Eylül 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (221 puan) sordu
38+2haftalık  hamileyim ilk gebelik bide sancı olunca nasıl olur nerden anlarım hamileliğim boyunca rahat bi hamilelik geçirdim sancı nasıl olur bilmiyorum ve bugün bebeğimin hareketlerini asagıda hissediyorum neden bilgisi olan varsa yardımcı ola bilirmi
Gebelik haftası 38+2

2 Cevap

0 oy
15 Eylül 2020 (936 puan) cevapladı
Çıkmaya hazırlanıyor ondan aşağıda hareketlerini hissediyorsun. Sancı ise hem bele hem kasıklara giriyor ve içgüdüsel olarak anlıyorsun merak etme 
15 Eylül 2020 (221 puan) yorumladı
Ya anlamasam diye düşünüyom ya sancım olmasa kafamda deli sorular anlıycagın
-Reklam-
0 oy
15 Eylül 2020 (595 puan) cevapladı
Tavsiyem sancı varken hemen doktora gitme suyun falan gelmediyse . 10 dk da 3 tane sancı gelip gidecek . O zaman doğuma yakınsın demektir benim doktorum o şekilde demişti . Dakika tutmuştum öyle gittim hastaneye erken gittiğinde başka gebelerin doğumuna denk geliyor ve sancın korkudan geri gider demişti.son ana kadar evde yürüdüm ılık duş hurma yedim . Suni sancı verilmeden sabahına doğuma girdim çok şükür ... 
15 Eylül 2020 (595 puan) yorumladı
O sancılar da adet sancilarindan daha da fazla anlamaman mümkün değil ...
16 Eylül 2020 (221 puan) yorumladı
Sağol dedini yapcam

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 206 göst.
30 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde Beyza karakaya (12 puan) sordu
0 oy
5 cevap 993 göst.
0 oy
2 cevap 398 göst.
0 oy
1 cevap 375 göst.
24 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde A. (59 puan) sordu

1,512,381 soru

24,668,436 cevap

367,124 kullanıcı

...