Kızlar dün beni baya sivri ısırdı kaşınmaya başladım ve aklıma ozon yağı geldi sürdüm ve anında kaşıntımı aldı zaten gerginliğede iyi geliyor öneririm
Kasinti icin sirkede cok iyi geliyor tawsiye ederim
sonek isirigina limon yada normal el kremide iyi geliyor
1,512,676 soru
24,672,177 cevap
367,322 kullanıcı