0 oy
511 göst.
8 Eylül 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (445 puan) sordu

Kızlar dün beni baya sivri ısırdı kaşınmaya başladım ve aklıma ozon yağı geldi sürdüm ve anında kaşıntımı aldı zaten gerginliğede iyi geliyor öneririm

2 Cevap

0 oy
8 Eylül 2018 (338 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Kasinti icin sirkede cok iyi geliyor tawsiye ederim

-Reklam-
0 oy
8 Eylül 2018 (845 puan) cevapladı

sonek isirigina limon yada normal el kremide iyi geliyor


1,512,676 soru

24,672,177 cevap

367,322 kullanıcı

...