Selam kızlar 35+5 oldum 37.haftadan itibaren rapor alınması gerek ben 37. Haftada değilde 38.haftada alsam sorun olur mu sizce? Bir hafta daha bebeğimle ilgilenmiş olurum en azından
1,512,207 soru
24,666,271 cevap
366,992 kullanıcı