0 oy
587 göst.
11 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (275 puan) sordu
Hanımlar makat bölgemde nohut kadar şişlik oluşmuş ve pişik gibi bir his veriyor benim gibi olan varmı nedir o şişlik sizce 
Gebelik haftası 29

4 Cevap

0 oy
11 Eylül 2020 (3,342 puan) cevapladı
Basur canım o şişlik. Hamilelikte çogu insanda cikar
-Reklam-
0 oy
11 Eylül 2020 (313 puan) cevapladı
Hemoroid olmuş canm
0 oy
12 Eylül 2020 (217 puan) cevapladı
Basur canım hamilelikte çoğu insanda olur
0 oy
12 Eylül 2020 (392 puan) cevapladı
basur canım o benimde ilk haftalarda oldu ayıptır söylemesi kabızlık çok çektim bi gün yine böyle çok zorlandığım bi gün wcde klozetten bi kalktım kan revan içinde heryer düşük yaptım sandım bayılcaktım oracıkta sonra baktım rahimden gelmiyo taharet alırken elime dediğin gibi bi parça gelmeye başladı.. Doktorumla görüştüm bğdaha öyle kanama olursa genel cerrahiye görğn basur olabilir damar çatlamıştır o kadar kanama varsa dedi.  Kabızlık için şurup verdi o çok şükür rahatlattı ara ara o şişlik oluyo sonra kendiliğinden gidiyo zorlandıkça çıkıyo heralde, hamilelikte oluyomuş maalesef kanaman olmadıktan sonra korkulacak birşey yoktur diye düşünüyorum. 
12 Eylül 2020 (275 puan) yorumladı
Kanamam yok çok şükür canm Ağrı'da yok arada şişlik oluyor elime geliyor sonra kendiliğinden geri kayboluyor

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 567 göst.
0 oy
2 cevap 291 göst.
0 oy
8 cevap 759 göst.

1,512,759 soru

24,673,425 cevap

367,405 kullanıcı

...