0 oy
309 göst.
8 Eylül 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (35 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar,

Eşimin covid 19 testi pozitif çıktı. Ben bugün yaptıracağım test yarin sonuçlanacak. 5 haftalik bebeğim tehlikeye girer mi? 

Yasayan hanımlar varsa Ne gibi önlemler aldınız?

Yardımlarınızı rica ederim
Gebelik haftası 4.5

1 cevap

0 oy
8 Eylül 2020 misafir cevapladı
Geçen hafta salı eşimin de test sonucu pozitif çıktı.Odaları ayırdık yemeğini odasına götürüyorum.Beslenmemize dikkat ediyoruz.Ben de 20+1 haftalık hamileyim.Birkaç gündür bende de tat ve koku kaybı var ancak başka bir belirtim yok.Eşim de hafif geçiriyor.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 486 göst.
11 Ekim 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde misafir sordu
0 oy
5 cevap 585 göst.
–2 oy
16 cevap 2,025 göst.
0 oy
7 cevap 1,318 göst.

1,512,285 soru

24,667,138 cevap

367,049 kullanıcı

...