0 oy
749 göst.
6 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (265 puan) sordu
17 haftaligim ama karnım 5 aylık gibi çıkık zaten normal de göbeği olan biriydim ama bukdr degil 'di suan tam mod hamile gorunumundeyim ama benle ayni hafta olan arkdsm benim gibi degil bu neden oluyor tam olarak ne zaman çıkması gerek karnın 

3 Cevap

0 oy
6 Eylül 2020 (465 puan) cevapladı
2.hamilelikte daha erken cikar gobek.Ama ilk hamilelikse gazdandr
6 Eylül 2020 (265 puan) yorumladı
Ilk gebelik galiba gaz cunki cok rahatsız ediyo oturukende
-Reklam-
0 oy
6 Eylül 2020 (1,251 puan) cevapladı
Gaz olabiliyor herkes eşit olmuyor 
6 Eylül 2020 (265 puan) yorumladı
Gaz zaten mahfediyo beni patlicak derece de sert karnım
0 oy
6 Eylül 2020 (360 puan) cevapladı
Canım gazdan olur ben 32 haftadayim bazen cok büyük bazen normale dönüyor

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 726 göst.
20 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eso (4 puan) sordu
0 oy
2 cevap 364 göst.
16 Mart 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Fil (20 puan) sordu
0 oy
1 cevap 310 göst.
5 Şubat Hamile Kalamama kategorisinde 2065sultan (1,141 puan) sordu
0 oy
1 cevap 191 göst.
26 Şubat 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde cnns (1,056 puan) sordu

1,512,151 soru

24,665,616 cevap

366,957 kullanıcı

...