0 oy
404 göst.
5 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (528 puan) sordu
6+2 haftalik gebeyim hafif kahve akintim oluyi ve sol yumurtaligima ani sanci atip nefesimi kesiuo normal mi bu 

2 Cevap

0 oy
5 Eylül 2020 (73 puan) cevapladı
Kramplar normal ama kahverengi leke için doktora görünmelisin. Bende 5 haftalık hamileyim kasıklarıma kramp giriyor aniden doktorum kanama olmadığı sürece sıkıntı yok dedi 
-Reklam-
0 oy
5 Eylül 2020 (217 puan) cevapladı
Bu haftada kramplar normal ama kahverengi akıntı hic iyi değil hemen doktoruna gitmelisin 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 540 göst.
0 oy
1 cevap 605 göst.
0 oy
1 cevap 258 göst.
5 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kumsal-Karan (118 puan) sordu

1,512,653 soru

24,671,861 cevap

367,297 kullanıcı

...