Benimde göstermedi hiç 21 de ayrintilida öğrendim
13 haftalıkken kız gibi dedi. 17+2 de de erkek gibi dedi. İkiside farklı doktordu 11 eylülde detaylıda öğrenicem inşAllah. Bakalım hangisi bilecek
1,512,775 soru
24,673,578 cevap
367,411 kullanıcı