0 oy
477 göst.
3 Eylül 2020 Doğum kategorisinde (137 puan) sordu
23gün oldu dogum yapalı, ilk günler çok acı yasamadım ama bir hftadr acıyor dikiş yerim. Böle geriliyor sanki, acımı yanma mı anlmyrm, yarın kontrole gtcem bklm. Ne zmn gecer bu ya

2 Cevap

0 oy
3 Eylül 2020 (111 puan) cevapladı
Normalde geçmesi lazımdı canım muhakkak doktoruna soyle belki enfeksiyon kapmistir
3 Eylül 2020 (137 puan) yorumladı
Yarın gtcem Dr a bklm
-Reklam-
0 oy
3 Eylül 2020 (27 puan) cevapladı
Bende aynı öyleyim ya 28 gün oldu doğum yapalı ama dikiş yerim çok yanıyor ve çok ağrıyor. Acaba be zmn geçer 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 837 göst.
0 oy
3 cevap 304 göst.
0 oy
3 cevap 542 göst.
0 oy
6 cevap 572 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...