0 oy
525 göst.
2 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (40 puan) sordu

Kizlar ilk ulktrason goruntum  kese olusmus dedi acaba iicinde bebek varmi  o gpzukuyomu dha erkmmis ama merk ediorm sz gruyomsnz keseyi

image  

2 Cevap

0 oy
2 Eylül 2020 (4,684 puan) cevapladı
Buradan bişey anlaşılmıyor canım ayrıca doktor bebeği görmemiş biz nasıl görelim daha bebek oluşmamış ki :) 10gün sonra falan görülür bebek
-Reklam-
0 oy
2 Eylül 2020 (5,247 puan) cevapladı
once kese oluşumu  olur sonraki hafta inşallah  kalp oluşumu  :))) 
2 Eylül 2020 (40 puan) yorumladı
Hadi insallah bakalim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 280 göst.
0 oy
4 cevap 843 göst.
2 Ocak 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Sukran4673 (117 puan) sordu
0 oy
5 cevap 661 göst.
4 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hlyaa (8 puan) sordu
0 oy
0 cevap 243 göst.
24 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde gulm21 (383 puan) sordu

1,512,818 soru

24,674,230 cevap

367,441 kullanıcı

...