0 oy
429 göst.
2 Eylül 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (287 puan) sordu
Kızlar sabah iki kere çok az şekilde idrarimda köpürme oldu sağlık ocağına gittim hemen tansiyonuma baktı normal dedi bacağında ödem ve idrarda yanma var mi yok dedim burda biz bir şey yapamayız dedi kadın doğuma git dedi gebelik zehirlemesinde çok korkuyum kadin dogum acılı bakar mı yada benim gibi olan var mı lütfen yardım edin çok kötüyüm 
Gebelik haftası 27 1

3 Cevap

0 oy
2 Eylül 2020 (122 puan) cevapladı
Ilk kez duyuyorum hemen gidin baktirn ins bişey çıkmaz güzel haberler bekliyoruz 
-Reklam-
0 oy
2 Eylül 2020 (4,684 puan) cevapladı
Protein kaçağı olabilir cnm hastaneye git
2 Eylül 2020 (287 puan) yorumladı
Bende çok korkuyum randevu yok kadin dogum aciline gitsem bakar mi
2 Eylül 2020 (4,684 puan) yorumladı
Acile git canım bekleme randevu falan, korkma tansiyonun iyi çıktıysa. Ama idrarda köpürme de belirti diye biliyorum
2 Eylül 2020 (287 puan) yorumladı
Eşim akşam gelicek gidicez onu beklemekten başka çarem yok
0 oy
2 Eylül 2020 (326 puan) cevapladı
Benimde köpük değilde kolonya sanki resmen kolonya gibi gibi keskin kokuyo neden oluyor acaba iğrenç bise

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 607 göst.
0 oy
4 cevap 474 göst.
0 oy
5 cevap 607 göst.
0 oy
3 cevap 637 göst.
11 Eylül 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde AyMirac (163 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...