0 oy
497 göst.
29 Ağustos 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (163 puan) sordu
Kızlar ben sezeryanla doğum yaptim. Bir hafta geçti ve kanamam sümüksü yapıda pedim hiç batmıyor ama tuvalete girince sümüksü kan geliyor sizce neden böyle normal mi doktora gitmeli miyim 
Gebelik haftası Doğum yaptım bir hafta oldu

1 cevap

0 oy
29 Ağustos 2020 (82 puan) cevapladı
bendede oyle olmustu normaldir bisey yaptigim yok gecti bitii
29 Ağustos 2020 (163 puan) yorumladı
Teşekkürler ☺️
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,117 göst.
0 oy
17 cevap 1,355 göst.
0 oy
7 cevap 1,063 göst.

1,512,352 soru

24,668,137 cevap

367,111 kullanıcı

...