0 oy
351 göst.
28 Ağustos 2020 Doğum kategorisinde (176 puan) sordu
Kızlar 36+2 haftadayim  doktor kontrolüne gidiyorum ama nta felan hiç istemiyor sad3ce ultrasondan bakıp yolluyor kan tahlili de hiç istemiyor doktor iyi ama eksik hep gibi geliyo kaç doktor değiştirdim bi tane düzgün gelmedi 
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalıdır

1 cevap

0 oy
28 Ağustos 2020 (103 puan) cevapladı
Siz sorun eğer o söylemese. Doktorlar bazen yoğunluktan unutabiliyor. Doktorunuz siz yönetin. Soru sormaktan çekinmeyin 
28 Ağustos 2020 (176 puan) yorumladı
Evet bu bebeğim alaha  emanet hicbir test yapılmadı  hiç kan alınmadı soluyom bise de demiyolar anlamadım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 405 göst.
30 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ebru turk (120 puan) sordu
0 oy
7 cevap 676 göst.
0 oy
7 cevap 817 göst.

1,512,818 soru

24,674,230 cevap

367,441 kullanıcı

...