0 oy
463 göst.
21 Ağustos 2020 Doğum kategorisinde (200 puan) sordu
Dün doğum yaptım ama hala kaka yapmadı bebek 24 saatte yapması lazımmış . Ne yapsam yapar acaba
Kapatılma nedeni: Sol üst köşeden bebek bakımı bölümüne yazınız

2 Cevap

0 oy
21 Ağustos 2020 (755 puan) cevapladı
Hastanede değil misin canım bi doktora danışsan
21 Ağustos 2020 (200 puan) yorumladı
Sordum da yapar diyorlar bekle diyorlar
-Reklam-
0 oy
21 Ağustos 2020 (283 puan) cevapladı
Ya yapması lazımdı biz ilk gun hasatnedeyken 3 4 defa yaptı o içindeki pisliği atması lazım bide cnm sabah çocuk doktoru gelip sormadimi kakasiyla cisini yaptimi yapmadimi diye sen gidip hemşireler soyle onlar gerekli bilgiyi verir bnm bebeğim hastanede cisini yapmiyana kdr bizi taburcu etmediler cisini yaptiktan sonra taburcu ettiler 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,058 göst.
0 oy
3 cevap 368 göst.
0 oy
1 cevap 153 göst.
0 oy
2 cevap 418 göst.
23 Şubat 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Almira23 (13 puan) sordu

1,512,747 soru

24,673,319 cevap

367,392 kullanıcı

...