0 oy
298 göst.
5 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (566 puan) sordu

Merhaba arkadaşlar. 34+5 haftaliğim. Bugün rutin kontrole gittim ve beni nstye gönderdi doktor hafif sanci çıktı. Doktorumda güzel çıkmış sonucun bunlar yalanci sanci olabilir dedi. Hastaneden çıktığımdan beri rahimimde agri ve sanci oluyor acayip bi sizlama gibi karnimda da agri şeklinde oluyor yani suan tam olarak tanimlayamadim ama. Sizler boyle bi durum yasadiniz mi yani telas yapmak istemiyorum ama.bi yandan tedirginim.bide suyum biraz fazlaymis doktor sıkıntı olacak kadar değil dedi. Bu haftalarda bu durum normal mi sizce. 

Gebelik haftası 34+5

1 cevap

0 oy
5 Eylül 2018 (507 puan) cevapladı
agriyla beraber karninda sertlesiyosa bide duzenliyse dr git canim 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 398 göst.
0 oy
2 cevap 222 göst.
0 oy
0 cevap 116 göst.

1,512,371 soru

24,668,291 cevap

367,118 kullanıcı

...