Canım ben hamileligim boyunca hiç belirti yaşamadım, karnim da geç çıktı. Her işi yaptım hamile gibi degildim. Son iki ay falan çabuk yoruluyordum sadece. Bi de bacaklarıma gece ağrı giriyordu. Sıkıntı yoktur inşallah merak etme
1,512,298 soru
24,667,348 cevap
367,060 kullanıcı