Şimdiye kadar hep kavrulmuş badem yedim.ilk kez soyulmuş çiğ badem aldım.gerçekten de çiğmiş bunu herhangi bir işleme tutmadan hamileyken yemekte bir sakınca var mı?
1,512,754 soru
24,673,370 cevap
367,399 kullanıcı