0 oy
579 göst.
18 Ağustos 2020 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (127 puan) sordu

Şimdiye kadar hep kavrulmuş badem yedim.ilk kez soyulmuş çiğ badem aldım.gerçekten de çiğmiş:) bunu herhangi bir işleme tutmadan hamileyken yemekte bir sakınca var mı? 

Gebelik haftası 32+0

6 Cevap

0 oy
18 Ağustos 2020 misafir cevapladı
hayir canim yiyebilirsin direk.:) daha saglikli zaten cig kuruyemis
18 Ağustos 2020 (127 puan) yorumladı
Teşekkürler
-Reklam-
0 oy
18 Ağustos 2020 (222 puan) cevapladı
Cig olan kuruyemisler kavrulmustan daha faydali canim afiyet olsun
18 Ağustos 2020 (127 puan) yorumladı
Teşekkürler
0 oy
18 Ağustos 2020 (1,067 puan) cevapladı
Hayır canım zararı yok aksine çiğ badem çok faydalı aşırıya kaçmadan hergün 5 6 tane yiyebilirsin 
0 oy
18 Ağustos 2020 (2,905 puan) cevapladı
Çiğ yemek daha faydalı bende ceviz fındık badem kaju bunların kavrulmamiş ve tuzsuzunu alıyorum daha faydalı 
0 oy
18 Ağustos 2020 (422 puan) cevapladı
Aslında gebeliğin başından beri çiğ badem fındık vs kuruyemiş yemen lazımdı. Çünkü onlar bebise iyi geliyooo
0 oy
19 Ağustos 2020 (127 puan) cevapladı
Herkese teşekkürler.. 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 323 göst.
0 oy
1 cevap 401 göst.
0 oy
8 cevap 885 göst.

1,512,754 soru

24,673,370 cevap

367,399 kullanıcı

...