Merhaba her kese. Ben ayın 24ü adet görmeliyim, amma öykesine test yaptım ve böyle çıkdı. Hamilemiyim acaba ? resimde gözükmüyoe ola bikir amma 2ci çizgi silik bile olsa, var
1,512,185 soru
24,666,026 cevap
366,978 kullanıcı