0 oy
426 göst.
17 Ağustos 2020 Hamilelikte Testler kategorisinde (3 puan) sordu
Şeker yükleme testi yaptırdım sonuç 164 çıktı sizce yüksek mi
Gebelik haftası 26+4

4 Cevap

0 oy
17 Ağustos 2020 (1,487 puan) cevapladı
Evet yüksek canım. Doktoruna gösterdin mi 
-Reklam-
0 oy
17 Ağustos 2020 (225 puan) cevapladı
Ben aclik tokluk baktirdim aclik 100 tokluk 1. Saat sonunda 145 cikti, toklugun ust seviyesi 140 mis dikkat et dedi doktorum sekerli seyler yeme dedi, seni endokrine yonlendirirler sanirim diyet vs icin
0 oy
17 Ağustos 2020 (1,163 puan) cevapladı
Bende yükselttemiyorum  tok karnına benim 72 çıkıyor 
0 oy
17 Ağustos 2020 (116 puan) cevapladı
Birinci saatmi ikinci saatmi açlik 90 alti birinci saat 140alti olmasi lszim  cnm eğer bunlardan yüksekse takip başlanır 

İlgili sorular


1,512,752 soru

24,673,360 cevap

367,398 kullanıcı

...