40+5 oldum ne sancı ne açılma hicbirsey yok, yarın kontrolüm var açılma olursa suni sancıyla normal doğum olcak, yoksa mecbur sezeryan dedi
1,512,339 soru
24,667,960 cevap
367,097 kullanıcı