Bn hepsiburadadan ahşap anne yani beşik aldım 60×120 3 yasa kadar kullanıma uygun hem doğal ahşabın kokusu da çok güzel çok begendik
Ben bunu alicam cnm. Tek eksiğim bu kaldi odası var ama büyüyen besik yatak odama asla sığmaz
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı