0 oy
427 göst.
7 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (131 puan) sordu
Kızlar sinozun leke kremı ve çatlak kremını kullanan var mı? 

Yada çatlak ve leke kremi olarak ne önerirsiniz?

22 haftalık hamıleyim çatlak kremı kullanmak için gec mi kaldım acaba? Yardımcı olun lütfen..? 

3 Cevap

0 oy
7 Ağustos 2020 (719 puan) cevapladı
Sinozu kullanıyorum canım memnunum biraz geç kalmışsın ama çatlak oluşmadıysa başla hemen
7 Ağustos 2020 (131 puan) yorumladı
Çatlağım yok daha canım sinozun ürünlerini önerr msn hepsını
7 Ağustos 2020 (719 puan) yorumladı
Sinozun çatlak kremini kullanıyorum canım 30. Haftayı geçiyorum çok şükür hiç oluşmadı bide kasindiginda kaşıma mutlaka. Bide sinoz genelde hediye falanda yolluyor iyi yani çokta pahalı değil zaten indirime giriyor devamlı çatlak kremi takip et canım
7 Ağustos 2020 (131 puan) yorumladı
Hmm tm cnm cok saol
-Reklam-
0 oy
7 Ağustos 2020 (212 puan) cevapladı
Bende 22haftalik hamileyik canim.ama men ne qeder krem isdifade eledimse yene catladi)))
0 oy
7 Ağustos 2020 (873 puan) cevapladı
Daha erken başlasaydım daha iyi olabilirdi ama çokta geç değil genelde 7-9 ay arası çatlatlak çok oluyor. Ben bio - oil kullanıyorum öneririm. 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 393 göst.
0 oy
5 cevap 397 göst.
21 Mayıs 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Behiye. (120 puan) sordu
0 oy
8 cevap 537 göst.
23 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Tuba37 (85 puan) sordu

1,512,700 soru

24,672,567 cevap

367,342 kullanıcı

...