0 oy
538 göst.
4 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (172 puan) sordu

11 haftalik  hamileyim  arada bi yüz üstü yatıyorum bi zararı olur mu acaba 

5 Cevap

0 oy
4 Eylül 2018 (75 puan) cevapladı

bisey olmz cnm 20 haftadan sonra yüz üstü uyuma 

4 Eylül 2018 (136 puan) yorumladı
Şimdi küçük daha hissetmezsin ancak Bebek büyüdükçe sakıncalı ki istesem de yatamazsin
-Reklam-
0 oy
4 Eylül 2018 (196 puan) cevapladı

Bende suan 12 haftalığm her şekilde rahat uyuyabiliyorum bi sıkıntı olacağını sanmıyorum tabi bebişler büyüyünce zor galiba 

0 oy
4 Eylül 2018 (577 puan) cevapladı

Bence uyumaya ne olur ne olmaz ben hamile olduğumu öğrendiğim günden beri hiç yüz üstü yatmadım psikolojik olarak yatamadım. 

0 oy
4 Eylül 2018 (717 puan) cevapladı
İlk zamanlarda da yüzüstü yatmak beni rahatsız ediyordu o yüzden yatmamaya çalışıyordum ama o zamanlar hamile olduğumu bilmiyordum. Sonrasında da yatamadım zaten.
0 oy
4 Eylül 2018 (321 puan) cevapladı

Canım zararı var mıdır bilmiyorum ama bence elinden geliyosa yatma derim

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 2,492 göst.
0 oy
4 cevap 426 göst.
12 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emine Rumeysa (189 puan) sordu
0 oy
3 cevap 468 göst.
18 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zazahal58 (67 puan) sordu
0 oy
0 cevap 196 göst.

1,512,332 soru

24,667,864 cevap

367,087 kullanıcı

...